.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کارخانه سیگارت‌سازی در راه بهشهر !

کارخانه سیگارت سازی بهشهر پس از برطرف شدن مشکلات فراوانی که برای سرمایه گذاران ایجاد شده بود ، راه اندازی می شود.

به گزارش شمال نیوز نماینده مردم بهشهر ، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران  گفت : کارخانه سیگارت سازی بهشهر پس از برطرف شدن مشکلات فراوانی که برای سرمایه گذاران ایجاد شده بود ، راه اندازی می شود.

مقیمی افزود : در سال های قبل و به دلیل بی توجهی به فراهم کردن شرایط لازم ، سرمایه گذاران قصد منتقل کردن دستگاه های این صنعت را داشتند که پس از اطلاع از اجرای این تصمیم جلوگیری کردیم.

وی تصریح کرد : این کارخانه قرار بود با تولید سالانه 15 میلیارد نخ سیگار فعالیت خود را آغاز کند اما به این نتیجه رسیدیم که به دلیل برخی مشکلات ناشی از نبود برخی دستگاه ها ، با تولید 5 میلیارد نخ در سال فعالیت کند و در سال های بعد این تعداد را افزایش دهد.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت : شایعه خروج این کارخانه از بهشهر به طور کامل منتفی است و با تلاش های صورت گرفته ، این واحد صنعتی در آینده ای نزدیک فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

مقیمی افزود : دستگاه های جدید و مورد نیاز دیگری که برای افزایش تولید سیگار مورد نظر سرمایه گذاران است با حمایت دولت در پرداخت تسهیلات ،تهیه و در این کارخانه مستقر خواهد شد تا با افزایش توان تولید ، فرصت های بیشتری برای اشتغال جوانان منطقه فراهم شود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 اسفند 1391
دمت گرم حتما بازار اشتغال رونق بگیره البته لویت با مردم بومی باشه با توجه به تعطیلی کارخانجات در بهشهر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.